صفحه اصلی > مکمل های بدنسازی و علم و دانش : نظرات درباره پودر پروتئین پگاه – تمام واقعیت ها !!!

نظرات درباره پودر پروتئین پگاه – تمام واقعیت ها !!!

پودر پروتئین پگاه, مجله پارسی پودر

پروتئین‌ها، به عنوان یکی از عناصر اصلی تغذیه انسان، نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و رشد سلیم ایفا می‌کنند. با پیشرفت علم تغذیه و تکنولوژی تولید مواد غذایی، محصولات متنوعی برای تأمین پروتئین در رژیم غذایی افراد عرضه می‌شود، از جمله پودر پروتئین پگاه که در این مقاله به آن پرداخته می‌شود. پودر پروتئین پگاه، یکی از محصولات معتبر در زمینه تغذیه و ورزش، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مورد توجه فراوانی از طرف ورزشکاران، بدنسازان و افرادی که به دنبال رسیدن به اهداف تغذیه‌ای مشخصی هستند، قرار گرفته است. در این مقاله، ما به سوالات و نظراتی که درباره پودر پروتئین پگاه مورد بررسی قرار گرفته، می‌پردازیم و همچنین نظرات و تجارب افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم.

پودر پروتئین پگاه چیست؟

پودر پروتئین پگاه, مجله پارسی پودر

 

پودر پروتئین شیر پگاه یک محصول تغذیه‌ای است که از پروتئین‌های شیر تولید می‌شود. این نوع پودر پروتئین عمدتاً از شیر گاو تولید می‌شود و پس از پالایش و فرآوری به شکل پودر تبدیل می‌شود. اصولاً پودر پروتئین شیر پگاه شامل پروتئین‌های شیری اصلی مانند کازئین و ویتالین، مواد چربی و کربوهیدرات در مقادیر کمتری است. استفاده از پودر پروتئین شیر پگاه معمولاً در تغذیه ورزشی و بدنسازی برای تأمین پروتئین مورد نیاز برای بازسازی عضلات بعد از تمرینات ورزشی و افزایش حجم عضلات استفاده می‌شود. همچنین ممکن است برای تغذیه افرادی که نیاز به مقدار بالایی پروتئین در رژیم غذایی‌شان دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات افراد در رابطه با پودر پروتئین پگاه

پودر پروتئین پگاه, مجله پارسی پودر

 

Sajad-irani:

سلام. پروتئین پگاه یا پروتئین شیر پگاه خراسان بیش از 70 درصد و پروتئین پگاه تهران تا 65 درصد پروتئین داره. بدون مواد افزودنی هست و قیمتش خیلی مناسبه. از خواصش هم بخوام براتون بگم، حتی کودکان هم میتونن استفاده کنن و شما مادران اگر نگران شیر نخوردن بچتون هستین، یک قاشق غذاخوری داخل آبمیوه، دسر، کیک، فرنی و غذای بچه بریزید و دیگه نگران رشدش نباشید. چون هم خوش طعمه و هم پروتئین زیادی داره. برای بزرگسالان هم قابل استفاده هست و اگه ورزشکار باشید، تبدیل به عضله و در نتیجه چربی سوزی میشه.

بعضی ها فکر میکنن به محض خوردن پروتئین، دو روز بعدش میشن آرنولد! این نگرش اشتباست و بسته به فشاری که به خودتون بیارید عضله سازی می کنید و مدتها هم طول میکشه. پروتئین پگاه چون کمی دیر هضم هست باعث سیر موندن شما میشه و به از دست دادن چربی کمک می کنه. جالبه بدونید پروتئین اصلا تبدیل به چربی نمیشه و اضافه اش دفع میشه. پس به اندازه مصرف کنید که حروم نشه.

Jamshid:

سلام. من از این محصولتون خرید کردم. به موقع رسید و بسته بندی خیلی شیکی داره. کیفیت پروتئینشم خیلی خوبه، مرسی.

یاسمن:

سلام. کیفیت خوبی داره. قیمتشم نسبت به نمونه های خارجی خیلی کمتره. ممنون که سریع ارسال می کنید.

AMISON:

پودر با کیفیت مناسب برای بدنسازی. سعی کنید تو شیر حلش کنید و بخورید. می تونید شیر رو گرم کنید و با کمی عسل میل کنید. حواستون باشه شیر داغ رو اول بهش اضافه نکنید بزارید خشک بشه یا اول یه مقدار شیر خشک بریزید روش و یه خورده حلش کنید بعد کم کم شیر گرم رو اضافه کنید تا گلوله گلوله نشه وگرنه حل کردنش خیلی سخت میشه.

کسری عزیزی:

سلام من بار دومه این محصول را سفارش می زنم. پشتیبانی و پیگیری سایت عالی هست. در مورد ترکیبات این محصول بدون آزمایش ترکیبات نمیشه نظر قطعی داد و به شکل تجربی و حسی هم باید چند ماه بگذره تا بشه نظر داد. بعد از 6 ماه استفاده رو خودم و اطرافیان تو بخش نظرات نتایج رو اعلام می کنم.

حسین:

سلام عرض ادب. می خواستم ازتون تشکر کنم محصولاتتون عالیه

میلاد:

خدایی کیفیت خوبی داره با این قیمت ارزش خرید داره.

Amirali_mb8:

توی شرایطی که اکثر پودرهای خارجی مثل ON تقلبین، واقعا بهترین و باکیفیت‌ترین پودرهای مکمل مال شرکت های ایرانی مثل پگاهه. هم قیمتش مناسبه و هم مطمئنه

Samaneh.m.javad:

من چهار ماهه استفاده می کنم عالیه.

Mehdi._.farhadi:

عالیه از همه نظر من از برندهای دیگه هم گرفتم و مقایسه کردم واقعا کیفیت محصولات شما خیلی خیلی بهتره و نتیجه قابل قبولی رو میده موفق و پایدار باشید.

Hru_hamid7:

من چند ساله مشتری شما هستم. خیلی راضیم تو دوره خشک و حجم عالیه. بدون هیچ مشکلی. ممنون از شما

Kami:

خوبه من استفاده کردم ، خوبم شیک میشه با شیر قبل از خواب می‌تونه یه وعده خوب باشه

امیر هادی:

این یه محصول با پروتئین متوسط هستش و نباید انتظار یک مکمل ایده آل رو ازش داشت ولی در کل میتونه بخشی از نیاز روزانه بدن رو تامین کنه. نسبت به قیمتش عالیه برای من بسته مشکی رنگ ارسال شد که خیلی خوب هستش و مشکلی نداره تا یک سال انقضا داره خوب شیک میشه و استعلام علامت استاندارد و سیب سلامت رو هم باهاش پاس کردم. کاش یه اسکوپم داخلش بود. در کل نسبت به پولی که پرداخت میکنید ارزش خرید بالایی داره. کاش گرون نشه و بشه خرید.

امیرحسین ذهنی مقدم:

با سلام و تشکر از محصولات خوبتون. لطفا محصول جدید پگاه, پروتیین شیر تغلیظ شده ایزوله mpi با پروتیین ۸۶ درصد را هم موجود کنید که خریداری کنیم.

Brotal0:

عالی 5 کیلو مصرف کردم حجم خشک داد البته بستگی به تغذیه داره.

Hossein_farokhi.5366:

سه ساله مصرف می کردم عالی بود ولی خب الان قیمتش خیلی رفته بالا و با این قیمت گزینه های بهتری میشه جایگزین کرد.

Hamid.bakhshiiii:

بهتره با پودر کاکائو قاطی بشه کلسیمش کمتر جذب شه

Davood_rze_:

پروتئین تغلیظ شده به من نساخت بخاطر حساسیتم نسبت به لاکتوز

Ehsanmozaffari1:

واقعا عالیه خودم مشتری ثابتشم و درصداش واقعی و تضمین شدس

میثم مینایی:

ممنون بابت بسته بندی خوب و ارسال سریع و همچنین تخفیف. محصول فوق مناسبت ترین و بصرفه ترین نوع پروتین میباشد مهمترین چیز برای عضله سازی رساندن مقدار کافی پروتین به بدن هست بیشتر رشد عضلات هم در موقع استراحت انجام میگیره نه دقیقا قبل و بعد تمرین پس زیاد وسواس به خرج ندین که حتما پروتیین وی باشه یا برند خارجی.

دانیال مولایی:

سلام دوستان من مدتهاست که محصولات پگاه رو میگیرم که خیلی هم راضی بودم متاسفانه نتونستم مجدد به پیج های اینستاگرامی اعتماد کنم خلاصه در خصوص این محصول بهتون بگم آقا نگید انقدر این همش لاکتور داره قندش بالاس اول یه سرچ کوچیک انجام بدید ببینید همین لاکتور چقدر فواید داره مخصوصاً برای افرادی که دیابت دارن خلاصه اگر مشکلی با جذب لاکتور ندارین و معدتون رو اذیت نمیکنه میشه گفت بهترین مکملی هست که میشه الان بخرید در کنارش کراتین هم بگیرین که قدرت و حجم رو با هم بهتون بده دیگه نمیگم که باید غذا هم عالی باشه که همه میدونن این نکته مهمی هست که باید رعایت بشه در کل محصول بسته بندی مناسبی داره البته من قوطی خالی داشتم ریختم تو اون مزه هم تا حدودی مزه شیر رو میده خالی خالی هم میشه راحت مصرف کرد. نکته بعدی خب کازئین دیر جذبه پس برای مصرف قبل از خواب خیلی عالیه برای روز هم اتفاقاً خوبه چون در طول روز منابع پروتینی بدن رو در طولانی مدت میتونه کم کم تامین کنه که باعث جذب بهترش هم میشه و نتیجه به مراتب بهتری هم میگیرین. یک نکته دوستان خواهشاً هیچ مکمل و دارویی رو فقط با یک نوبت مصرف نقد و بررسی نکنید همچنین شرایط افراد با هم فرق دارن تغذیه استراحت مصرف دارو ژنتیک اینا همه عواملی هست که میتونه تفاوت زیادی تو نتیجه مصرف یک مکمل داشته باشه.

سجاد نظرعلی زاده:

سلام لطفا پروتئین کارخانه پگاه خراسان رو موجود کنید که درصد پروتئینش بیشتر از کارخانه اصفهان هست من هردو رو دادم آزمایش پروتئین خراسان درصد پروتئینش بیشتره

خواندن مطلب زیر پیشنهاد میشود:

پروتئین کازئین چیست؟ فواید و عوارض آن را بشناسید

 

کلام آخر

در قسمت نظرات درباره پودر پروتئین پگاه، افراد مختلف تجربیات متفاوتی دارند. برخی از کاربران از این پودر راضی هستند و اثرات مثبتی از جمله افزایش عضلات و انرژی را تجربه می‌کنند. یکی از کاربران گفته است: “پودر پروتئین پگاه برای من به عنوان یک مکمل تغذیه‌ای مفید برای ورزش‌های تناسب‌اندام عالی بوده است. علاوه بر این، طعم‌های متنوع آن بسیار خوشمزه هستند.” اما برخی دیگر نظرات منفی نیز دارند و ممکن است مشکلاتی مانند مشکلات گوارشی یا حساسیت‌ها را با مصرف پودر پروتئین پگاه مرتبط کنند. یک کاربر نوشته است: “با مصرف این پودر، مشکلات گوارشی شدیدی ایجاد شد و احساس نفخ و ناراحتی معده داشتم.” بنابراین، تجربیات افراد با مصرف پودر پروتئین پگاه متنوع است. بهتر است هر کسی که قصد استفاده دارد، ابتدا با یک متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کند و مصرف را به توجیه نیازهای شخصی و وضعیت خود تنظیم کند.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

pouya

دیدگاه کاربران (9 دیدگاه)

  1. سلام لطفا میزان مصرف پروتئین پگاه خراسان رو بگید،بعضی جاها نوشته به ازای هر کیلو وزن بدن ۱.۲ گرم و روی خود محصول نوشته تا ۳۰ گرم!لطفا سریعتر راهنمایی کنید.تشکر🙏

    1. 1.2 گرم به ازای هر کیلو میزان کل پروتئین مورد نیاز بدنه.قرار نیست همشو از پودر تامین کنید که.
      پودر پگاه رو روزانه 3 اسکوپ مصرف کنید(ماکزیمم)

  2. سلام بعد ورزش میخورم فشارم نمیدونم چرا میفته اما قبل خواب همونطور که رو بستش هم زده مشکلی ندارم ،علتش میدونین چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید